Dyrektor stacji Paolo Ruffini, który pracował wcześniej w telewizji publicznej RAI, podkreślił, że nadal aktualne jest hasło przyświecające narodzinom kanału, mianowicie, że „możliwa jest inna telewizja”. Zapewnił, że będzie ona "nadal ukazywać różnicę między tym, co nie ma sensu, a tym, co ma”. Zdaniem dyrektora TV2000 nie jest gorsza od oferty innych nadawców. Świadczy o tym stały wzrost przychodów z reklam, który w tym roku wyniesie co najmniej 15% w porównaniu z rokiem 2016.
Rozwój ten ma niemałe znaczenie, ponieważ telewizja pozostaje deficytowa. Nadal podstawę ramówki stanowić będą transmisje i relacje z wydarzeń z udziałem papieża, poczynając od jego podróży zagranicznych i na terenie Włoch, przygotowywane we współpracy z watykańskim ośrodkiem telewizyjnym CTV.
Trzy edycje codziennych wiadomości uzupełnią w najbliższej przyszłości tygodnik zatytułowany „Dobre wiadomości” oraz program „Cous cous tv', przybliżający widzom świat arabski.
Pomóż w rozwoju naszego portalu